Postup při zpracování plánu > Naplnění databáze POVIS > Pokyny pro zápisy v jednotlivých databázích 

Dokumenty

Úvod  Předchozí  Další   Tisk této stránky

Do databáze je možné vkládat textové dokumenty připojené k digitálnímu povodňovému plánu.

Vzhledem k podobným názvům dokumentů platných pro různá správní území je třeba v položce [Popis] označit dokument včetně názvu správního území, kterého se dokument týká a zadat autora, typ dokumentu a jeho platnost. U dočasných dokumentů je zadání platnosti nezbytné.

Dokument lze uložit jen ke konkrétnímu povodňovému plánu, ale z existujících dokumentů lze k povodňovému plánu libovolný dokument přidat a tak přesný popis dokumentu usnadňuje vyhledání správného zápisu.

Důležitým údajem je položka [Klíčová slova], kde je možné označit veřejně dostupný dokument.

Položka [Seznam VH dokumentů] slouží k evidenci vodohospodářských dokumentů, tj. vydaných stanovisek k povodňovým plánům, potvrzeních souladu povodňového plánu, povolení, výjimek, kolaudací a změn vodohospodářských rozhodnutí.

hmtoggle_plus1        Dokumenty - popis práce v Editoru dat povodňového plánu

 

 


Soubor: mdpp_naplneni_povis_dok.htm